X
تبلیغات
فرقه ای برای تفرقه - تاریخچه وهابیت
دشمنی وهابیت با سخن پیامبر(ص) + تصویر

مسجد الحرام حامل خاطرات فراوانی است، به هر قسمت که نگاه کنی یاد آیات و روایاتی می افتی که خواندی و شنیدی.

از آن همه سراغ آب زمزم می رویم.

مسجد الحرام معجزات و کرامات زیادی به خود دیده است.

اما آب زمزم تنها معجزه جاوید مسجد الحرام است.

آبی در سرزمینی کاملا خشک و پوشیده از سنگهای غیر قابل نفوذ.

آبی که بو، طعم و زنگش به مرور زمان تغییر نمیکند.

دکتر ماسارو يموتو از محققان ژاپني آب زمزم را غیر قابل تغییر و کاملا منحصر به فرد می داند.

ارتفاع آب 12 متر است که در ذی حجه به 18 متر می رسد، و وقتی حجاج برگشتند به 12 متر برمی گردد.

پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم در طول عمرشان چیزی از کسی درخواست نکردند، اما وقتی کسی به مکه می رفت از او آب زمزم را بعنوان هدیه درخواست میکردند.

وارد موزه میشویم:

ابتدا محفظه فلزی بر دهانه چاه در 70 سال قبل



نیز عکسی از همان دوران



اما شاهد بحث ما این تابلوی سنگی است که در سال 1299 سر در ورودی چاه نصب شده است

روایتی بسیار پر مغز و در عین حال کوتاه:

قال رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم: ماء زمزم لما شرب له، آب زمزم نوشیده شود برای هرچیزی.




این روایت در اکثر منابع اهل سنت موجود است، مانند:1- سنن ابن ماجه ج 2 ص 1018
2-
مستدرک حاکم نیشابوری ج 1 ص 473
3- مسند احمد حنبل ج 3 ص 357
4- کنزالعمال ج 12 ص 224

نیز در منابع شیعه، مانند:
1- کافی ج 6 ص 387
2- وسائل الشیعه ج 13 ص 245
3- بحار الانوار ج 57 ص 45

اما وهابی ها، این دشمنان بد خط و خال اسلام و قرآن و پیامبر، این سنگ را به موزه برده و روایت را با حذف نام پیامبر ثبت کرده اند:




حال آیا این جمله "ماء زمزم لما شرب له"، حکیمانه هست یا نیست؟

اگر هست (که هست) چرا باید حذف شود؟

سراسر مسجد الحرام را که بگردی یک روایت از آن بزرگوار پیدا نمیکنی!

آب زمزم چه ربطی به بحث شیعه و سنی و دشمنی با مولود کعبه دارد؟



تا اینکه امسال (1388) اصل روایت را نیز محو کردند تا به خیال خود منکر هرگونه تبرک برای چیزی شوند
چون به زعم باطل آنان تبرک به اشیاء و اموات شرک است!
در حالی همه مسلمانان طبق آموزه های دینی در طول تاریخ به آب زمزم تبرک می جستند
.

البته از منظر قرآن اینان خود یهود و نصارا هستند:

يا أيها الذين آمنوا لا تتخذوا اليهود والنصارى أولياء بعضهم أولياء بعض ومن يتولهم منكم فإنه منهم إن الله لا يهدي القوم الظالمين المائدة آيه 51

اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، يهود و نصارى‏ را دوستانِ [خود] مگيريد [كه‏] بعضى از آنان دوستان بعضى ديگرند. و هر كس از شما آنها را به دوستى گيرد، از آنان خواهد بود. آرى، خدا گروه ستمگران را راه نمى‏نمايد.

و سوالاتی دیگر از وهابیون:
چرا علیه سلمان رشدی حتی یک بیانیه خشک و خالی صادر نکردند؟

چرا علیه کاریکاتورهای دانمارکی کلامی نگفتند؟
چرا فیلم فتنه را دیدند و علیه بانیان هلندیش موضعی نگرفتند؟
چرا برپائی راهپیمائی به حمایت از غزه را حرام اعلام کردند؟
چرا...

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و ششم دی 1389ساعت 20:47  توسط دیدار  | 

 فتاوای عجیب وهابیت

هنگام قطع برق روزه نگیرید
با شیعیان دادوستد نکنید
فروش خانه به شیعیان عربستان حرام شد
نماز کارمندان نباید بیشتر از ده دقیقه طول بکشد
 تحریم اهدای گل به بیماران
مجاز بودن  نوشیدن مشروبات الکلی
مفتی، قائم مقام پیامبر(صلّی الله علیه و آله و سلّم) بر امت اسلامی است.
در صورتي که مخالفان جدايي زن و مرد از افکار خويش توبه نکنند، اعدام شوند.
خوردن گوشت ذبح شده بدست شيعيان حرام است!
حلال بودن ازدواج پدر با دخترش كه از طريق غير مشروع يعنى زنا به دنيا آمده باشد
ممنوعيت فعاليت زنان در فروشگاه هاي مخصوص لباس زنانه!!!!
فتواهاي عجيب وهابيت درباره ديدن مسابقات فوتبال
بازديد از فيس بوك حرام است
 برداشتن ابرو حرام است!
همسايه ميتواند زن وشوهر همسايه را طلاق دهد!
گفتن بسم ا... الرّحمن الرّحيم بدعت است
 اربعين و فاتحه، بدعت است!
مسلماني که بر اثر ايدز بميرد شهيد است !!!
منع زنان از خريدن خيار
برگزاری جشن‌ تولد و سالگرد ازدواج باطل‌ و حرام اعلام شده است.
خرید و فروش سگ و گربه در این کشور را حرام اعلام کردند.
كرامت يكى از اولياء با آنكه مسافت بين زن و شوهر زياد است
 ازدواج مجاهدین با دختران کوچک
فتوايي که يهوديان را خوشحال کرد.
دوست مرا شير بده وإلاّ طلاق !!
زعفران جزو مواد مخدر است !! حرام ميباشد
شیعیان مشرکند و ذبایح آنها حرام است!!
حرام است حاجي اضافه وزن پيدا کند
 فتواي عجيب يک مفتي سعودي درباره حجاب
مرگ به سبب طاعون، شهادت است
قبر رسول الله را خراب كنيد،
پرداخت «فطريه نقدي» جايز نيست!
سفره افطاری بازیگران زن حرام است زیرا آنان زناکارند
 

 

جای خنده هم داره!


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه هجدهم دی 1389ساعت 14:21  توسط دیدار  | 

                  

از مسائلی كه «وهابیان» درباره ی آن حساسیت خاصی دارند، مسأله ی تعمیر قبور و ساختن بنا بر روی

قبور پیامبران و اولیاء الهی و صالحان است.

 برای نخستین بار این مسأله را «ابن تیمیه» و شاگرد معروف او «ابن القیم» عنوان كرد و بر تحریم

ساختن بناء و لزوم ویرانی آن، فتوی داده اند.

«ابن القیم» در كتاب «زاد المعاد فی هدی خیر العباد»(13) چنین می گوید:

پیشنهاد می کنم ادامه مطلب رو حتما بخونید...


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه یازدهم دی 1389ساعت 20:37  توسط دیدار  | 

اين خلاصه اي ازتاريخچه فرقه وهابيت است

این فرقه توسط محمدبن عبدالوهاب در قرن دوازدهم هجرى قمرى پایه گذارى گردید و پایگاه آن عربستان

بود. با سقوط امپراطورى عثمانى، سرزمین حجاز به تصرف خاندان مسعود در آمد و با پیوند خانواده

مسعود و محمدبن عبدالوهاب فرقه وهابیت از پایگاه و حمایت سیاسى قوى برخوردار گردید و به تدریج به

نشر افکار و عقاید خویش در سرتاسر جهان اسلام پرداخت که در این میان امتیاز برخوردارى از تولیت

حرمینى شریفینى موقیعت بسیار مناسبى براى این تفکر ایجاد نمود. فرقه وهابیت ریشه در تفکر

"سلفى" دارد که معتقد به بازگشت به شیوه علماى سلف و بازنگرى در اساس دین و پیراستن آن از

بدعتها و مواردى است که بعدها به نام دین بر دین تحمیل شد، و نشان دادن توحید واقعى و اصیل و ناب

مى باشد.

تاریخ تفکر سلفى به چند برهه تقسیم مى شود که برهه اول ازآن رادرادامه مطلب ببینیم...


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه یازدهم دی 1389ساعت 16:44  توسط دیدار  | 

 تصویری ازمفتی قبلی کورچشم وکوردل وهابیت

ابن باز

در عصر ابن تيميه و پس از آن  علماى بسيارى پرده از افكار انحرافى او برداشتند و در اين

ميان  نقد علماى معاصر او از اهميت بسيارى برخودار است كه ازمنتقدان او می توان نام

برد:‏

 1 - صفى‏الدين الهندى الأرموى (متوفاى سال 715ق)

  2 - شهاب‏الدين حلبى  (متوفاى 733 ق)

و...


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه هشتم دی 1389ساعت 14:34  توسط دیدار  | 

تصویری ازمفتی الآن کورچشم وکوردل وهابیت

عبدالعزیز بن عبدالله آل

ابن تيميّة

وکاشت بذر نفاق

شرح حال

احمدبن عبدالحليم حرانى دمشقى معروف به ابن تيميه در سال 661 ق، - يعنى 5 سال پس از سقوط

خلافت بنى العباس توسط هولاكو در بغداد -، در حرّان(1) كه كانون فرقه صائبه بود، ديده به جهان گشود.

دوران كودكى و نوجوانى خود را در آن ديار سپرى نمود. به خاطر هجوم قوم وحشى تاتار مجبور گرديد به

همراه خانواده خود، از زادگاه خويش كوچ كرده و به دمشق فرار كند. شروع تحصيل او در علوم مذهبى، فقه

حنبلى بود و اولين اساتيد وى، پدرش بود.

نخستین ناهمگونی

ساكنين حماة ازوى سؤال كردند كه نظر بزرگانِ از صالحين در مورد ايات صفات مثل : الرحمن على العرش

ادامه دارد...


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه ششم دی 1389ساعت 13:40  توسط دیدار  |